Together we run the show!

 
Yeah!
I say no-oh-oh people want to take it slo-oh-oh
Catch up and well let's go-oh-oh
Together we run the sho-oh-ohw!






Idag tog vi, Div.2 tjejor tillbaka vår plats Nr.1 i tabellen.
Dock deltog inte jag (på planen),
men på sidan stod jag och hejjade med min tilldelade roll som andre coach.
Vet inte riktigt om jag tog för mig i rollen  som andre coach,
utan jag kände mig nog mer som en lagkamrat.
Hur som helst... Riktigt skönt med en andra rak 3-0 seger.
Inte för att jag någonsin under matchen tänkte tanken att vi ens skulle förlora ett set men...
Nu vet jag vad ni tänker,
"det värsta man kan göra är att underskatta sina motståndare", men det var inte vad jag gjorde, nej.
Jag såg på mina lagkamrater att dem idag var taggade med glöd i ögonen,
vilket gjorde att jag istället trodde väldigt starkt på dem.




Well well.
Som avslut på dagens inlägg vill jag säga två ½ saker.
1. Ett stort tack till Elle som hjälpt mig med bloggen. Nu börjar tvivlet avta sakta men säkert.
2. Ska försöka att skriva både längre, intressantare och fler inlägg.
½. En uppmaning till er alla att fortsätta kolla in bloggen då och då.
Den kommer inte bara att handla om sport, trotts den nörd jag är.


So long // Hoik

Kommentarer
Postat av: Noname

Vad bra att ni tog tillbaka platsen då. Men se upp nu har tjejerna fått vittring på första platsen.

2008-12-07 @ 22:13:59
URL: http://bermjudadingding.blogg.se/
Postat av: Noname

Hur går det med uppdateringen av bloggen?

2008-12-09 @ 23:43:46
URL: http://bermjudadingding.blogg.se/
Postat av: Elle

Ingen orsak, Säg till bara om du vill ha några förändringar :)

2008-12-11 @ 23:51:11
URL: http://eleonorpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0