En kväll, en natt som aldrig förr

Jag minns det så väl...Låtarna som spelades var Kardinall Offishall- Dangerous och Akon- Beautiful. Allt var bättre än vad jag trott. Jag dansade med dig precis som jag dansade med dem andra, fast ändå kändes det totalt annorlunda. Vi rörde vid varandra i smyg och i takt med orden "that girl is so beautiful, beautiful, beautiful" möttes våra blickar. Jag minns hur du genant log och släppte mina händer. Vi fortsatte att vara sociala, på varsitt håll, med de andra ända tills vi möttes på dansgolvet igen. Vi dansade nära och tätt. Plötsligt kände jag hur dina läppar nuddade vid mina och blygsamt, återigen, skiljdes vi åt.

 

Under vår långa promenad hem och under stoppet vid Mc D gick våra mobiler varma. SMSen flög fram och tillbaka genom luften, och jag kände något som jag inte känt på länge...


Kommentarer
Postat av: Ems

sv: thanx! Men ni kommer säkert vinna serien iaf, så får väl säga grattis till er också ;)

Är du fortfarande skadad!?

2010-01-15 @ 16:10:48
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Engis

Känner verkligen igen den där känslan :) Du skildrar det väldigt fint lillis...Jag vill veta vad som försigår i ditt liv, msn dejt nån dag!!! Hon på bilden är dessutom aphet, jävla as ;)

2010-03-06 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0