Totalt utmattad

Helt sjukt vad sliten jag var igår. Åkte hemifrån 07:05 och kom hem ca 19:30. Bollpass på morgonen, efter det var det skolan som gällde fram till tre och sedan gymmet. Jag gillar fullspäckade dagar och jag gillar aktiviteter av alla dess slag, särskilt fysiskt krävande, men igår drog dagen sannerligen musten ur mig. Helt och hållet.


Som sagt, kom jag hem vid 19,30, helt utnött, trött, småvärk i axeln och med en hjärna vars kapacitet endast var strax över lägga av- nivån. Skulle egentligen varit på fest hos Malin i min naturkunskapsgrupp och sedan gått ut, men jag orkade verkligen inte. Har dessutom inte sovit på hela veckan, då jag hållits vaken av min hostandehals. Förmodligen är det sömnen som satt sina spår inför helgen.

mitt nya träningssällskap som blev inhandlat för någon vecka sedan.


Gårdagskvällen spenderades hemma i soffan framför Let's dance, endast iklädd ett par pösiga shorts, ett linne och raggsockor. Visst låter det hett? Proppade i mig massa onyttigheter. Det blev både Marabou choklad (jag vet, jag gillar inte choklad men igår var det ta mig tusan bra gött), en Tuttifrutti påse och Digestivekex med Bonjour. Allt detta i sällskap av mor min och även en snabb visit av Mogge. Vad som står på schemat ikväll är innebandymatch, Wedevågs damer vs. Rönnby och även bio i Örebro. Nix, jag har ingen dejt utan bion ska ses med Madde och Evylyn. En försenad födelsedagspresent till Madde som fyllde på lucia. Haha, bättre sent än aldrig.


Här kommer den "efterlängtade" topp fem listan åter igen, vilken idag ska handla om fem saker jag vill hinna åstadkomma/göra under lovet. Ja, efter sportlovet får jag väll skriva och berätta hur många av dem jag lyckades med. Känner jag mig själv rätt kanske det blir två av fem.


•·         Åka till Norrköping och hälsa på dem där volleytjejorna

•·         Te drickande och festplanerande med Marika Persson

•·         Umgås med min Lajs'n

•·         Träna med dem där ni vet...

•·         Städa eller plocka ur min garderob


Kommentarer
Postat av: Lajs

den 3e punkten gillar jag! :)

2009-02-14 @ 17:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0