Bara ett inlägg 1

Hej folket!

Nu är det så här att det finns himla mycket jag skulle kunna blogga om, men min tid räcker inte till. Jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen? Jag tränar inte, jag är inte i skolan, men ändå så bara flyger den i väg. Aja hur som helst. Jag skulle kunna blogga om min kropp, min dag på ÖSK- ungdom, Jim Thuressons jättebraiga föreläsning, mina planer inför sommaren, att det inte blir något Div.1 kval eller att jag fortfarande inte har någon praktikplats. Ja, det finns mycket jag skulle kunna blogga om. Finns ju även en del intressanta ämnen jag skulle vilja blogga om, som t.ex. Så ska det låta premiären, att bli vuxen, den ekonomiska bidrags fördelning mellan idrotterna i Örebro, eller att CSN förmodligen ska sänka tidsperioden gällande studiemedlen på eftergymnasial nivå, men det får bli en annan gång. Idag får ni nöja er med att läsa om...


Sjuk, orolig, stressad, ivrig, skadad, utvilad, förväntansfull, så är läget just nu.

När jag började blogga så gott som lovade jag mig själv att inte bli en i mängden, dvs. blogga om mina vardagar. Vad jag gör från att jag stiger upp tills att jag går och lägger mig. Det var tänkt att jag skulle diskutera intressanta ämnen, komma med något inlägg om min vardag någon gång ibland, blogga om drömmar och förväntningar, men riktigt så har det inte blivit. Sorry guys! Det här är ju trotts allt min blogg och jag gör som jag vill. Någonstans vill jag liksom att denna blogg ska vara personlig, handla om mig. Ah... ska nog tänka över det här ett tag och sedan får vi se vad det resulterar i.


     

Sjuk, orolig, stressad, ivrig, skadad, utvilad, förväntansfull är alltså några av de saker jag är just nu. Min mor uppmuntrade mig mitt i allt med att ta med mig på en sväng till Marieberg, vilket resulterade i ett par jeans (som faktiskt, för en gångs skull sitter tight på även mig), en fin fest- topp/blus och ett super tufft duschdraperi (som ni får bild på senare).

                                                


Kommentarer
Postat av: Lara

äääääääääääääälskar kläderna!

vill se byxorna på!!!

2009-03-03 @ 17:47:40
Postat av: sofia

bara för att du fråga om jag läste din blogg idag så ska jag börja göra det, har glömt bort det bara=)

snyggggga kläder!!

2009-03-04 @ 19:56:41
Postat av: malin

javisst, dem var riktigt goda, you should try them too :D



ja det gör jag (: du också kanske?

2009-03-05 @ 19:19:24
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag vet faktiskt inte. det var min syster som hade köpt med dem hem. men någonstans finns dem i alla fall att köpa :)



ja det gör vi ju i så fall :D

2009-03-06 @ 13:34:29
URL: http://malinstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0