Pure Awesomeness

cup,rehabträning,klädprovning,bollträning,gymprogram,vägning,fysträning,
tester,bodyscreening,foto tagning,träningshelger,val av tröjnummer
etc.
Hur låter allt detta i era öron, i er värld? I min låter det alldeles fantastiskt.
PURE AWESOMENESS skulle användas för att beskriva det bäst.



Som ni förstår händer det rätt mycket i mitt liv just nu. Eller just nu låter kanske lite märkligt med tanke på att ni som känner mig väl vet att jag så gott som hela tiden har flertalet saker på gång, men just nu är det alltså extra mycket. Och dessutom händer det så mycket nytt för tillfället. Inte nog med allt omkring volleybollen, jag har ju faktiskt börjat plugga på universitetet också, och sedan har jag rätt mycket inför flytten osv. Fullt upp som sagt, men jag gillar det! Det går åt mycket tid och energi, vilket har lett till att jag faktiskt tagit mig i kragen och införskaffat mig en kalender, som lite hjälp på traven. Några extra vuxenpoäng åt mig där? Javisst!

   Nu kör vi!
   /Hoik


Kommentarer
Postat av: madde

men jag åt ju inte det ;P

2009-09-23 @ 22:03:47
URL: http://somaelfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0