Att välta en ko...

Att välta en ko, blev för bara någon vecka sedan en punkt på min "att göra innan jag dör" lista. Det står inte högst upp på prioriteringslistan, men det står där. Frida berättade för mig att hon tillsammans med några en kväll varit ute och vält kor. Hon förklarade för mig hur det gick till. Verkar helt sjukt och först trodde jag att hon drev med mig, men efter vidare efterforskning så har jag hört om fler personer som faktiskt prövat denna sjuka sak.

Nog om kor. Mitt liv i Halmstad rullar på och jag har nu spenderat en vecka på plats. Fortsätter det så som denna vecka har varit vill jag faktiskt leva här för resten av mitt liv. I onsdags drog Victor m.fl. med mig ned till sand- dynorna på Tylösand där vi tillsammans med många andra avnjöt Hoffmaestro i kvällsolen. Snacka om att jag gillade Hoffa. Han gick lös totalt på scenen, och att han dessutom ser jävligt bra ut gjorde inte konserten mindre bra precis. I fredags blev vi ett gäng som åkte ned till Helsingborgsfestivalen där, hör och häpna, The Sounds hade en gratis konsert. Så länge som jag viljat och försökt se dom. Nu lyckades jag äntligen. Inga ord behövs! Maja, the one and only, Ivarsson lär ju vara varje människas drömkvinna? Kan sjunga, har skön stil, en total utstrålning och sjukt snygga ben!

 

Tro nu inte gott folk att jag bara unnar roligheter. Jag är här för att träna och bli bra. Prestera. Har faktiskt hunnit med två gympass, ett konditionspass och lite beachvolley denna vecka. Ikväll när jag kommer hem från Göteborg ska även löparskorna få jobba lite hade jag tänkt...

                                                                                             peace out!
                                                                                                        /Hoik

Kommentarer
Postat av: Moa

Det går inte att välta en ko ;) det är bara en skröna.

2011-07-31 @ 16:44:07
Postat av: Niksan

Ser väldigt kämpigt ut på bilderna ; )

2011-07-31 @ 20:05:45
URL: http://niksan.blogg.se/
Postat av: Karin

Men du, kul att du har det bra måste jag säga!! Kom o hälsa på i Ängelholm nån dag vettja, om inte annat kommer jag och lirar beach i Halmstad nääääste helg tror jag! See you then! Westcoast is the shit <3

2011-08-01 @ 14:38:57
Postat av: Elle :)

Sjukts tolt över dig min vän! Så jävla bra att du ÄNTLIGEN kommer iväg från denna stad och att du trivs så jäkla bra där nere. Känns sjukt skönt i bröstet :) Saknar dig som saten dock men kommer snart näramre och då jävlar ska träffarna förbättras samt mitt dåliga samvete över att inte möta dig i Sthlm återgärdas med massa mys pys bara du och jag som vi alldeles för länge pratat om men aldrig blivit av. En hel helg, när DU kan. Bara du och jag<3 älskar dig, puss!!!

2011-08-10 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0