Welcome to H-town

Någon slags lycka kändes i kroppen. På lunchrasten som hastigast bläddrade jag igenom Hallandsposten. Ldb Malmö - Koparberg/Göteborgs FC. På tv. Jag tog mig hem till Victor efter jobbet, där jag "bokat" hans tv då jag inte har någon egen i min tillfälliga lägenhet. Besvikelse! Givetvis hade jag lyckats läsa en gammal tidning på jobbet. Ingen matchstart 18:55, nej nej. Trav, V75 var det som visades på tv- rutan. Tur att jag lärt känna Victor måste jag säga! Istället tog han med mig ut till Tylösand i kvällsolen. Fint som snus var det! Hann även titta på ett ställe i stan där jag hoppas att jag och löparskorna ska hinna spendera en del tid ihop innan snön faller. Ett vackert ställe. Trappor och natur. För övrigt så började jag ju i tisdags mitt nya jobb. Valde verkligen rätt dag att börja då det vankades tårta på fikarasten. En av männen på jobbet fyllde 50.

                                                                                                     /Hoik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0