So right, so good...



It’s not always happy endings, but there’s always something in between.

Jag blir alldeles varm inombords. Du får mig att le. Skratta. Redan från början, första dagen, kunde jag med dig vara mig själv. Inte krystat. Inte stelt. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men ordet unik bör nämnas när det är en text som handlar om dig. Än är det bara en början, även om det känns som vi känt varandra längre. Det finns sidor kvar att se. Saker att lära. Saker att dela. So I’m dropping my guard. Here is your chance to my heart…

Kommentarer
Postat av: Micke

Med alkoliserade ögon ser det ut som "God jul och gott nytt år" haha:D

(sry)

2011-04-02 @ 00:11:48
Postat av: Tess

åh är det din tattoo??:) följ gärna min blogg!:)

Pöss

2011-04-02 @ 10:31:33
URL: http://lifeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0