Ingen nämnd. Ingen glömd.

Det finns många gånger jag ångrat mitt val. Eller ångrat kan jag inte säga, men jag har funderat kring hur saker och ting skulle tagit plats om jag valt annorlunda. Ifrågasatt mitt val. Helt onödigt att spekulera i det egentligen, men ni vet hur jag är. Något som i alla fall slagit mig flera gånger om är att hade jag inte valt som jag gjorde och därmed inte stannat i Örebro, hade jag gått miste om några människor som kommit att betyda enormt mycket för mig.
   
                           
Jag beundrar mina vänner! Det senaste året/halvåret har jag kommit till insikt i hur mycket vissa människor faktiskt betyder för mig och vilken tur jag har att just få vara deras vän. Jag beundrar dem för att de är starka. Jag beundrar dem för att de accepterat mig för den jag är. En del tydligen till och med redan innan jag själv accepterat att låta dem acceptera mig. Jag beundrar dem för att de är villiga att hjälpa. För att de ställer upp trotts att dem själva kanske har det jobbigt.


Jag hoppas jag är en sådan vän för er som alla ni är för mig. 
För det är ni värda!
/Hoik


Kommentarer
Postat av: anonym

Du är en jävligt bra vän på alla sät ska du veta. Och varför du flyttar du så jävla långt bort för?. Iof har du tjatat om att flytta härifrån, och spela volleyboll så länge jag känt dig. Så jag är sjukt glad för din skull fast du är saknad här. Jag SKA komma och hälsa på dig, det vet du Supergirl.Och fastna inge mer i nagellacksmaskiner ;)

Älskar dig vännen, det vet du<3

Och hoppas du vet vem jag är:$

2011-08-11 @ 03:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0