Länge leve länge sen

Andas in ny luft 8 år har varit tufft. Förvirrad. Utbränd. Nästan tappat min lust. På driv genom tid, känns som sekel, decennier. Har stått som ett träd i en storm i november. Svajigt, berg och dal- bane likt. Men varje gång jag har kommit tillbaka har jag varit bättre än någonsin. Det är vad som driver mig. Många skulle tappa motivationen. Men inte jag. Jag är som gjord för det här. Blod, svett och tårar. Jag intalar mig själv att det i slutändan kommer att vara så värt det.


Min hjärna är på hel spänn, mentalt fokuserad. Får se vad det ger sen, är totalt oplanerad. Jag står och trampar på den fina linjen mellan verklighet och dröm. Ett ända litet steg är det som krävs, sedan är min dröm verklighet. Jag är förberedd på att detta kan vara bland det sista jag gör, därför tänker jag verkligen göra det till 110 %. Det är nu det gäller. Kvitt eller dubbelt.

                                                                                                 /Hoik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0